środa, 18 września 2013

chce wakacje i chuj :\

boże czytałam dzisiaj posty z wakacji <3 ehhh *.* Tyle się wydarzyło :C
Niedziela *15 września*
Kinga do mnie przyjechała oglądałyśmy Outlasta *.* później pojechałyśmy do Kingi bo ona na obiad musiała iść, nie ważne że byłam chora musiałam pojechać eh. Dobra fajnie że nie miałyśmy autobusu spowrotem >.< poszłyśmy se z buta, Kinga jest głupia :) Koło (tak troche dalej koło xd) mojej klatki byli chłopacy (Daniel, Mati, Kula, Patisek) szli do Da Grasso. Dobra poszłyśmy z nimi ;-; fuj >.<

Poniedziałek *16 września*
w sumie nic, pisałam ze wszystkimi nie byłam w szkole c: Oglądałam se Amnezie. Później z siostrą coś oglądałam, ale nie pamiętam co xd
Wtorek *17 września*
Rano byłam u lekarza ja pierdolę :) Siedziałam w domu i oglądałam z siostrą 
- Mama
- Rec
- Silent Hill
Dzisiaj Madzia poszła do szkoły więc chuja oglądam sama :C

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz