czwartek, 19 września 2013

KESZ DZIĘKUJĘ H3H3

Mamy gejów w klasie o:
POZDRAWIAM GRACEK, MARCINEK I ŁUKASZ.
haahah no comment xd
Ogólnie po szkole z Tusią, Adasiem i Arkiem se chodziliśmy po buksach, z Tusią zdjęcie w pepco HAHAHAH
Później poszliśmy na jakiś placyk
hehs

w wykonaniu Adasia ;****
Poszliśmy, później przyjechała do mnie China. Wyszłyśmy na dwór, poszłyśmy do mojej babci dała mi dżem i powiedziała że mam go nie pobić.... DOSZŁYŚMY DO LEWKA (POLKI EEE?) I MI SIĘ ZBIŁ XDDD myłam se torebkę pod kranem............................................ Pani z lewka się ze mnie śmiała XDD Później poszłyśmy na kortyy c; ogólnie se biegłam z Keszem (Gracka pies) i się wyjebałam i mam nogę rozwaloną, wcale nie mówiłam wcześniej że się nie wyjebie xdddd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz