poniedziałek, 30 września 2013

kc Pasio, China, Nina zabiję was :c ;*

hahah tak przez cały weekend nocowałyśmy u siebie z Chiną <33333
NOCKA #1
Oglądałyśmy Sinister bożeeeee.... ;-;
wyszłam tu jak buldog HAHAHAH
no comment.
wystraszyłam się Loli bo zaczęła szczekać o 1 :c

China mnie zaraziła :c co tam :c








NOCKA #2
oglądałyśmy bejbi blues i the ring...
Zabiję Cię China że kazałaś mi oglądać ten filmik z the ring, czekałam tylko aż mi zadzwoni telefon ;-; ;xxx

I u Pasia zadzwonił hehs ;-;-;-;-;-;-;
Przy bejbi blues zasnęłam, ale nie wiem kiedy, dokładnie o której. Boże nic NIC nie pamiętam :D

China kocham Cię <333





Tylko wiem że rano wbił Danio i Pasio ((:
Później wyszliśmy na dwór xd w sumie inaczej poszliśmy odprowadzić Chinę z czego jak my już byliśmy na Bukowym ona zadzwoniła i powiedziała że mogliśmy do niej wbić hehs.
Wróciliśmy się xd
Mieliśmy budyn *.*
hahahaha.
Nudzi mi sie strasznie dlatego dodaje ten post ((:
a dzisiaj idę se z Niną na dwór :D h3h3 biedny mój telefon :c

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz