poniedziałek, 23 września 2013

heart on fire

Rano byłam w szkole, boże mamy jedną najbardziej pojebaną osobę z klasy... ja pierdole..
hahaha TUSIA <3
Miałyśmy dzisiaj beke z Adasia bo przyszedł w mundurku c: <3
Po szkole poszłam se do domu c: Adaś zrobił mi wyrzuty że nie poczekałam z nimi.. ale eh miałam powód c;
Ogólnie moja siostrzyczka przyjdzie w środę albo w czwartek do Pani Malus hehs.
Później przyjechała China, oglądałyśmy Kaftanna i Sutka c;
Później poszłyśmy na rolki, bałam się zjechać z górki i Daniel i Pasio mi pomagali Hahahahahhahahaha.. ;x
no comment c:
Teraz doszłam do wniosku że cały czas powtarzam " później, później, później xd"...
Teraz oglądam se liva Sutka c:
i odrabiam lekcje :\\\

i z Chiną nazwiemy jej kolejnego szczura (o ile będzie go miała) FERNANDEZ XD <33

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz