sobota, 21 września 2013

kc China ;*

WCZORAJ *20.09.2013r*
[...] Byliśmy na kortach xd tyle pamiętam o:
Ogólnie nocowałam dzisiaj u Chiny c; czyli tak w sumie beka beka beka xddd
China chce mnie zeswatać z Adasiem ;x A mi się zaczęło kilka osób podobać ooooo: loool <3 hahaahha c; 
*NOCKA*
Robiłyśmy naleśniki
To prawda że to ma twarz o: przyjrzyjcie się :D 
China twórca *.*
Adaś miał z nas beke kc hahahahah <3
wybierałam se budyń c: Malinowy *.* 
China sprząta AAHAHAA mam dowód *.*
Robienie zdjęć - PIEKARNIK xdddd
Miałam spać z patelnią ale China mi nie pozwoliła ;c
W nocy oglądałam American Pie. hahahahaha. nie pamiętam w którym momencie skończyłam hehs....
Byłyśmy na spacerze w nocy *.* hahahah beka idziemy, idziemy.... i nagle ktoś auto otworzył my taki zawał xd  Byłyśmy se w sklepie po dżem bo nie było dżemu :C 
Kocham szczurka Chiny *.*
może jeszcze dzisiaj będę nocować, ale to się zobaczy xddd
Zaraz idziemy na strych :CCCCCCCC
A teraz China sprząta po naleśnikach :D A ja se słucham tego [no kliknij :c] xd 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz